تکنیک های سئو ویدئو

بهترین تکنیک های سئو برای ویدئو

Seo Video - سئو ویدیو



محل بارگذاری و تاثیر آن بر سئو ویدئو

اولین نکته ای که در ارایه محتوای ویدئویی باید به آن توجه کنیم فضای بارگذاری و انتشار آن است. در حال حاضر یوتیوب را میتوان دومین موتور جستجوی دنیا بعد از گوگل دانست و در ایران آپارات دومین سایت پربازدید بعد از گوگل است. این دو ابزار به شما کمک میکنند تا هزینه های مربوط به بارگذاری و انتشار محتوای ویدیویی خود را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و البته شانس کسب جایگاه در نتایج گوگل را به شدت افزایش دهید. در حال حاضر در ۵۵ درصد نتایج جستجو حداقل یک ویدئو از طرف گوگل به کاربر پیشنهاد میشود که البته بیشتر آنها از سایت هایی مانند آپارات و یوتیوب هستند. به عبارت دیگر ویدئوهایی که در آپارت و یوتیوب هستند شانس بیشتری برای کسب جایگاه در نتایج گوگل داشته اند. میتوان گفت تولید و انتشار ویدئو یکی از تکنیک هایی حیاتی برای سئو ۲۰۱۸ است. با توجه به محدودیت دسترسی کاربران به یوتیوب در ایران، امکانات و تکنیک های سئو ویدئو در آن را بررسی نمیکنیم و از این ابزار عبور میکنیم.

ادامه مطلب

سئو ویدیو

سئو ,ویدئو ,گوگل ,یوتیوب ,تکنیک ,های ,بارگذاری و ,تکنیک های ,و انتشار ,های سئو ,سئو ویدئو

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مجله فناوری برتر مرجع نمونه پروژه و فایل Whoami رندی که عشق را ،هنر جاودانه گفت/ دری یگانه سفت و درودی یگانه گفت قناری عاشق رپ دانلود سریال جذاب و دیدنی مانکن hamyareesiit سایت تفریحی و سرگرمی خواهرانه